onsdag, mars 01, 2006

Fastelaven!

Sundag var fastelavenssundag, og då hadde eg fastelavensbollefest! Baka så mjølskya stod. Bollar med krem, bollar med sylte, bollar med sjokolade, smultbollar, smultbollar med syltety - eg fekk med det meste. Fastelavensris og snøklokker på plass. Det var ein koseleg ettermiddag! Men folk er småspiste - har frysaren full med bollar.
I går var det grauta-tysdag, og det var sjølvsagt graut som stod på menyen. Havregrynsgraut til frukost og risengrynsgraut til middag. Havregrynsgrauten er for så vidt fast post kvar morgon, men risengrynsgrauten var i høve dagen, og eg har i grunnen bestemt meg for at det eigentleg ikkje er naudsynt å koke risengrynsgraut noko særleg oftare. Det tek altfor lang tid og eg blei usannsynleg full i magen. Ikkje sånn god og mett, berre full. Men poenget er vel akkurat det - å ete seg opp slik at ein har noko å tære på under fasta. Når eg tenkjer meg om er kanskje ikkje graut det beste å tære på...
Idag er det oskeonsdag. Då skal eg helst strø oske i maten....

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du er meg sanneleg ein tradisjonsrik person.

11:28 a.m.  
Blogger Fru Skurk said...

Vi hadde også fastelavensboller på søndag. Og har i grunnen hatt det hver dag siden. Veldig godt. Men grøt-tirsdag glemte jeg. Hjelper det hvis vi spiser grøt med strødd aske i dag?

11:46 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home