fredag, september 15, 2006

Kven bryr seg om veret?

Dagen i går var den tredje varmaste dagen i Bergen i år. Varmerekordar vart slegne i hytt og pine. Folk svetta i kapp, sjeleglade for ein liten ekstrasommar. Torsdagsmiddagen vart på terassen med grilling. Kan det bli betre? Jau, det skal eg seie deg. Det som verkeleg gjorde dagen for meg var o herlege Scotsman med sving! Dei som følgjer med på bloggen veit at eg har fått ein kjærleik for denne danseforma. Ein svært etterlengta aktivitet som har hatt pause i lange somarmånader. Endeleg var vi attende på golvet med sprett og iver i beina. KRIK'arar inntok på ny utestaden, og det er ikkje tvil om kven som laga livet. For ei fantastisk sysle det er å få danse litt.

6 Comments:

Blogger Anette said...

Nå har jeg oppdatert bloggen min!

1:05 p.m.  
Blogger Wennis said...

Hei Helga! Endelig har jeg fått sjekka bloggen din! Skal legge deg som link=)

9:27 a.m.  
Blogger Anders G said...

Ute av form, Helga? Det begynner å bli ei stund siden du har skrevet noe nå. Er det høstværet som gjør leddene dine stive? Og hvorfor har du døpt om bloggen din?

2:16 a.m.  
Blogger Helga said...

Eg ser til mi store forferding at det nærmar seg ein heil månad sidan eg sist gjorde noko inngrep i bloggen min. Det er sjølvsagt eit resultat av mitt uhyre viktige og travelt opptekne liv der eg vanskeleg kan prioritere å skrive om uviktige episodar i kvardagen. Eg vil likevel freiste å gjere noko med dette denne veka. Det vil seie etter onsdag.

5:16 p.m.  
Blogger Fru Skurk said...

no er det laurdag...

6:42 p.m.  
Blogger Anette said...

... og du har enda ikke oppdater bloggen. Jeg venter i spenning, frk. "oppdater!"

9:24 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home