mandag, desember 04, 2006

Peparkaker, julemenn og festlegheiter

Helga har vore prega av at desember har meldt sitt kome. Juleditt og juledatt har sjølvsagt vore kring oss på alle kantar ei god stund no, men ikkje før desember er her, kan eg ta alt dette julelege maset på alvor. SÅ: Fredag første desember var det klart for innviing av adventstida i kollektivet. Dette har vore nøye planlagd i lengre tider, og har vore ei trøyst i dryge dagar med kollektivgodtestreiken vår. Men no er den symbolsk avslutta med julekakebaking! Julestake til 49 kr på Clas Olson står no i vindauget, og lilla ljos og julehymnar pregar loftet i Kalfarveien 10. Anette heiv seg rundt og laga julemanndeig på torsdag kveld, medan Klara stod opp i gryotta på fredag (de kan tenkje dykk kor tidleg det er, med tanke på tema for førre blogg) for å smelle i hop den svært så berykta TV 2-oppskrifta på peparkaker før ho gjekk på skulen. Kvalifiserar det til kone-emner, eller? Non-stop, seigemenn, Rune og Sverre var på plass, og vi hadde det rett så kjekt! Vi laga sjølvsagt også eit feiande flott peparkakehus (bilete vil dukke opp). Vi baka og pynta og bygde til langt på natt. Dersom du har lyst på peparkaker eller julemenn til ettermiddagskaffien så veit du kvar du skal gå. Resultatet blei nydeleg på alle måtar. Ferske peparkaker med glasur og nonstop gjekk ned på høgkant. Eg blei kvalm, men det gjorde ikkje noko.



Klara full i ovundring

Laurdag var det duka for KRIK sitt årlege juleball, og 130 festkledde unge damer og herrar møtte opp i Åsane kyrkje. Der fekk vi god mat, sprek underhalding, og hadde det kjekt i lag! Eit par timar med sving var ein sjølvsagt post! Ein herleg start på ventetida!


Hanne og eg

Som dette biletet syner, så er det ikkje berre eg som likar sving, for dei som trudde det.


Eg og Sverre, svært nøgde med kor godt vi matcha!

16 Comments:

Blogger ... said...

Helga, you're so beautiful! :)

OBS:
No kommer eg snart hjem og henger med deg!

Løøøøv ju

2:03 p.m.  
Anonymous Anonym said...

skal ta turen innom neste gong eg er i Bergen og vil ha noko attåt ettermiddagskaffien min.

Drikk du kaffi helga?

vel lev.

ha ei fin vente tid.

12:34 a.m.  
Blogger Helga said...

Silje, du anar ikkje kor eg gledar meg til at du kjem heim til meg! :)

Til neste kommentar. Eg drikk slett ikkje kaffi, nei, men eg har merka at det er mange andre som gjer det. Så velkomen skal du vere, Steffen!

9:54 a.m.  
Blogger Helga said...

Karoline! Eg sletta kommentaren din ved eit uhell...skulle slette min eigen..beklagar det, men takk. Kommentaren var koseleg :) Gledar meg eg og!

11:47 a.m.  
Blogger Sverre said...

"Helga har vore prega av at desember har meldt sitt kome..." Og det viste seg i helgå:)(Beklage, men fristelsen blei for stor).
Du e forresten et rimelig bra koneemne du og ;)

4:50 p.m.  
Anonymous Anonym said...

helga!
jeg har blitt ganske flink å oppdatere meg på livet ditt, gjennom denne fantastiske bloggen din. godt å lese du har et innholdsrikt liv i bergen og kjekke mannfolk rundt deg :)
vi sees til jul. klem solveigsen

11:14 p.m.  
Blogger Helga said...

Hehe, fantastisk! Godt observert, Sverre! Ei setning som tyder to ting på ein gong. Eg er eit geni. Det må vere desemberlufta :p Legg merke til at du blir omtala som "kjekt mannfolk" av Solveig ;)

Solveig! Flott at du er innom bloggen min i ny og ne. Eg ventar i spaning og utolmod på at du skal opprette din eigen, så kan eg få fylgje med i ditt liv, også! :) Gledar meg til JUUUL!

9:38 a.m.  
Blogger Klara Jensen said...

Makan te kjæresteri-flørting ute og går her altså! Koneemne og kjekk mann og bla bla bla. Nyforelska eller!?

Men koselig blogg! :) Litt trist at innholdet ikkje stemmer heilt for tida då, med tanke på at adventsstaken frå Clas Ohlson ikkje akkurat holdt mål... Men me spreier så mykje lys og glede rundt oss uansett!

Kjenner eg byrjar å bli ferdig med bakinga for i år...litt bakesliten retten og sletten!

12:24 p.m.  
Blogger Helga said...

Hehe, ja fysjameg. må slutte med slikt snakk om koner og mannfolk som om vi var gamle!

Adventsstaken fekk eit kort liv, men eg synes at vi veg opp med andre julestemningsskapande aktivitetar. Berre for å opplyse alle som les kommentarane på bloggen min: Kollektivet vårt har vore i konstant peparkake- og julemannbakemaraton sidan fredag. I går laga Klara peparkaker igjen! Ho sat til kl 23.00 å pynta hundrevis (eg overdriv ikkje) av peparkaker, og når ho var ferdig med det, byrja ho like godt å lage julemanndeig! Eg er svært imponert, eventuelt bekymra...I dag før klokka var åtte sette ho i gang med å bake ut julemennnene, og før eg fekk komt meg ut døra hadde eg fått smake på ferske, sprø julemenn. Mmmm... Berre hald fram slik du, Klara!

2:11 p.m.  
Anonymous Anonym said...

skal skaffe meg en blogg... kan foreløpig si at jeg har bra, og meker det er greit å være på sitt siste studieår...
OG for all del! fortsett å bruke snooooozen på moben! det er herlig..... og det kan jeg ikke gjøre så mye neste år.... jeg har også pyntet til advent i anders sin leilighet. lilla er så bra og advent er ei fantastisk tid. jeg har bakt pepperkaker, og skal ha konkurranse i pepperkakehuslaging ikveld. blir stas. er imponert over baksten din helga...men har du bakt lefser???? det har nemlig jeg. kan lære deg og resten av urke as når vi skal ha helga vår sammen...oj, ble langt dette her...solveig

2:20 p.m.  
Blogger Klara Jensen said...

Eg trur bakinga i kollektivet må roe seg ned litt no! Eller skal me satse på 7 slag?? (tulla)

Trur du ikkje at i tillegg til å miste hua rett utenfor porten idag morges og ned i ein sølepytt, så fekk eg idet eg nærma meg Sydneshaugen ein heil DUSJ over meg fra vegen over??!!! Og mista hua IGJEN! Gjekk og freste for meg sjølv resten av vegen bort til fakultetet...

Hua heng no til tørk på lesesalsplassen min.

9:09 a.m.  
Blogger Helga said...

Eg er svært klar for lefsebaking! Eg er samd, det MÅ lærast. Då har vi ein post på programmet! :)

Klara: maks uflaks. Vegen er lang, men innhaldsrik til jusfakultetet, skjønar eg...Skulle gjerne sett deg i fresemodus!

9:14 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Dette hjelpte på julestemninga, Helga. Julestemning er det nemleg lite av her eg sit, og heime er det ikkje betre. Å flytte ein meir enn tjue år gammal heim i adventstida er ikkje tilrådeleg.
No er det likevel snart gjort. Berre etterraksten og vasken står att.

Gler oss til julevitjing.
Helsing Papsen

Ps
Meiner eg har mint deg på at framandord på -ere får endinga -er i presens. Altså kvalifiserer.

2:52 p.m.  
Blogger Klara Jensen said...

Hihihi... Av ukjente årsakar trur eg det vert fleire enn meg som har frest idag. :)

3:54 p.m.  
Blogger Anders G said...

Kjekke mannfolk og julebakst - jeg blir svett. Husk at selv om en skriver "lefse", uttales det "løfse". Til nå har desember og advent vært brutalt hverdagslig for min del, men jeg kommer til å ta igjen i rikt monn fra den 20.

1:16 p.m.  
Blogger Fru Skurk said...

Imponerende julehalløjs i kollektivet, Helga. Det er bra. Det er viktig å opparbeide tilstrekkelig julestemning innen selve juledagene for plutselig er det over og et år til neste gang igjen.

12:16 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home