tirsdag, januar 23, 2007

Tiddelibom!


Dette var det eg såg i går då eg kika ut glaset:


16 Comments:

Blogger Sverre said...

Det e konge med snø! Og det snør faktisk ennå... Fantastisk!

11:54 p.m.  
Blogger Karoline said...

Heisann Helga!

Her e det masse snøv:)har dessverre ikkje fått vøre ute å hatt gleda av den enda!He tilbringt dei siste dagane på sjukehuset pga magen

2:10 p.m.  
Blogger Klara Jensen said...

Tiddelibom! E da vinduet ditt eller?? Herlig! Kan slå fast at samtlige vindu i leiligheten ser sånn ut, e nærmaste følelsen eg har komt te å vær innesnødd! (ska vel litt te før me blir innesnødd men...:)) Ganske koselig og utruuulig praktisk sio me ikkje har gardine og solo skine rett på TV`en!

Kjipt med dinna magen din, Karoline. God bedring vertfall!

2:12 p.m.  
Blogger ... said...

Helga!! :) Eg må bare nok en gang få si tuusen takk for sokkene du strikket til meg! De har blitt flittig brukt hver uke siden det, og spesielt den siste uken! Eg e ikkje vant til minus 11 grader.. brr.. Håper imunforsvaret mitt klarer de forfrosne fingrene og tærne mine som eg har hatt i noen timer i dag!! :)

11:27 p.m.  
Blogger Helga said...

No trur ej det he slutta... sludd e et stygt ord. Men ej he i alle fall fått bekrefta at det enda e muligi at det snøva og at han blir noken daga. Ej fekk no til og med skli på beina ned bakkane frå fløyen. Sverre drog. Hehe, va flotters, du! kan oss gjer det igjen?

Karolinemor! korleis he du det? ej slær på tråden en dag, ej, så får ej ei oppdatering.

Klara: sjøl utn snøv på glaset, så må ej sei at ej ikkje føle at det så altfor ofte at sola skin inn på tv'n...

Silje: Flott at du lika og bruka sokkane! Det fryda mej! :) Syns sjølvsagt at 11 minus e forferdeli og altfor kaldt, og håpe at du ikkje får varige mèn på nannane og totelotane.

9:32 a.m.  
Blogger Klara Jensen said...

Ser heilt klart poenget, Helga...:) Men no dei siste dagane har da no vore litt lysglimt på himmelen, f.eks idag, sjøl om da aldri e folk i huset vårt før solo har forsvunne uansett om da e opplett eller ikkje. Får på den måten ikkje akkurat utbytte i da.

1:15 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Det snør jo som aldri før! Konge! Eneste minus er at scooteren har frosse da.. men vil heller ha død scooter og snø, enn regn og scooter!

Kanskje likegodt at ikke alt regnet i høst hadde kommet som snø, for da hadde det vært over 10 m snø her i berge! Mend det hadde jo vært moro det også..for all del!

4:22 p.m.  
Anonymous Anonym said...

heller kaldt og fint enn snøtull. hiv og hoi.

3:55 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hey HELGA!!
How are you?
I forgot you had this thing..but then I remembered! haha. Hope you are doing good...we are doing good here in the US..well I am gonna go
Love You,
*Danielle!

7:31 p.m.  
Anonymous Anonym said...

jerra. snø e bra. her i byen med bartane va det 17blå idag tidlig.. rock on. lenge sia sist no.

7:14 p.m.  
Blogger Karoline said...

hei helga!

Lenge sia vi he fått nøken oppdatering me dej no!

5:44 p.m.  
Blogger Anette said...

Nå ville det vært kjekt med en liten oppdatering:)

9:26 a.m.  
Anonymous Anonym said...

nå er det på tide med en oppdatering..!!!

9:45 p.m.  
Blogger Klara Jensen said...

No e eg møkklei av å sjå på ditta TIDDELIBOM-greiene kvar gong eg trykke på linken din!! :)

11:38 p.m.  
Blogger ... said...

Siden du er så slapp med å lage nye innlegg på bloggen din, så "tikker" jeg deg! Kanskje du har hatt skrivesperre? Men fortvil ikke! Les reglene på bloggen min! :)

12:27 p.m.  
Blogger Anette said...

Hei Helga:)
På tide med en oppdatering nå eller?
Jeg har et forslag: Du "har den" i bloggetikken! Se bloggen min for mer informasjon:)

11:58 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home