mandag, mars 26, 2007

Kven er rampen?

Nokre har det travelt og har mest ikkje tid til å tenkje på andre. Nokre har det ikkje så travelt, og kan gjerne tenkje på andre, men er ikkje utspekulerte. Andre igjen har det langt i frå travelt, og har god tid til å tenkje på andre, og er full av små trollske påfunn som dei kan utvikle medan dei tenkjer på desse andre. Det er mi oppfatting at eg er blitt eit offer for ein slik ein.

For nokre veker sidan ana eg fred og ingen fare då eg morgonblid og opplagd traska inn på skulen for å sjekke mailen. Det er første post på programmet kvar morgon. Det som møtte meg var ein e-post frå blablabla@bestilling.no. Jaja, tenkte eg, og opna. "Vi har mottatt din bestilling på årsabonnement på "Jakt", kr 490." Med fullt namn, adresse og telefonnummer. "Svarte", tenkte eg, "kva er dette no då?" Eg svara høfleg at det måtte ha hendt ein feil, og at eg nok diverre for dei ikkje hadde tinga eit årsabonnement hjå dei. Vel tilbake til innboksen vart eg møtt med ny melding frå blablabla. Denne gongen hadde dei motteke mi bestilling på toårsabonnement på noko så treffande som "Gassmagasinet". Eg kjende at dette var litt irriterande, og skreiv for tryggleiksskuld ein litt amper mail om at systemet til blablabla hadde hol. Det hjelpte lite der og då, då eg allereie hadde fått eindå ein mail. "Vi over 60" var tinga og på veg. ARGH! Eg trur eg såg raudt, men latteren tok meg då den fjerde mailen kom. For siste gong skreiv eg og ba dei venligst kansellere alle bestillingane. Nok tull for ein dag. Trudde eg.

Då eg kom heim for dagen og henta posten hadde eg fått brev. Hurra! Ikkje at det var så umåteleg interessant. Det var ein stor konvolutt frå NKI Fjernundervisning som takka for mi henvending og vona at eg fann noko som passa for min livssituasjon i studiekatalogen deira. Jaha. Eg hadde langt i frå henvendt meg til dei. Eg går på skule!

Men det stansa ikkje der. Nokre dagar seinare oppdaga eg eit ubesvara anrop på telefonen min. Eg ringde mobilsvar og der var det ei dame som spurte om eg ikkje kunne ringe tilbake. Det gjaldt innmeldinga mi i Bonde- og småbrukarlaget! Herlighet! Himmel og hav! Det heile vart for komisk for meg. Etter dette vart det roleg. Ingen fleire medlemskap eller abonnement. Men her førre veke då eg hadde min reglemessige prat med pappa på telefonen, sa han at "Foresten, det har kome ei avis til deg ei stund". Eg som hadde gløymt alt det andre styret skjønte ikkje kva for avis det kunne vere. Jau, det var "Eidsvåg og Ullensaker Blad". Mamma hadde sjølvsagt allereie ringt og sagt at ho ikkje ville ha det, så det skulle nok vere i orden, men dette ville jo ingen ende ta! Toppen på kransekaka kom på torsdag. Då fekk eg ein faktura i posten frå bot.as. Eg var no innmeldt med både månadsavgift for fartsbot og månadsavgift for parkeringsbot. Det var jo verkeleg noko for meg som er kjend for å råne rundt i Bergen i vill fart og parkere på alle andre stadar enn der ein skal parkere.

Det er med ein viss risiko eg skriv denne bloggen. Andre kan raskt synes at dette må vere den ultimate rampestreken der ein sit på skulen og keiar seg framføre datamaskina, og utsetje andre for same fanteriet.

Nei, nokon driv gjøn med meg, og eg ventar i spaning på kva morgondagen vil bringe...

9 Comments:

Blogger ... said...

Hehe.. utrolig morsomt.. :) Skjønner jo at d e litt frustrerende! Men du kan vel ikke risikere å måtte betale for noe av dette?? Gleder meg til å se deg om 2 (!!!) dager! Stooor klem

10:36 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Hahahaha! Jeg ler så jeg dør! Fantastisk bra! :D

2:08 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei Helga:)Lillian som gjorde mej obs på bloggen din.
Hehe, no lo ej godt, utrulig morsom historie:) Håpe du finn syndaren..

Idun

2:23 p.m.  
Anonymous Anonym said...

ååå, jeg hadde klikka!! Finn ut hvem dette er , og ta dem!!jeg kan hjelpe deg..detta må du på bunns i!
Marta

1:31 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Hahaha..jeg klarer ikke slutte å le... LoL!! Hihi!
Moro saker.. ;-)

11:21 a.m.  
Anonymous Anonym said...

hei Helga! det uoppklarte ondet som vandaliserer livet ditt, var også tema på pizzakveld i gavel`n langfredag. onkel arfinn laget svært god pizza! håper du finner han/henne som skal bankes. si fra om du trenger hjelp! hehe..
håper afrika var ok.greit, sånn midt på treet og over det. vi snakkes.
solveigsen

7:26 p.m.  
Blogger Helga said...

vel att frå afrika i dag, og kva møtte meg? Faktura for abonnement på DETNYE. Drit altså! Men eg er ved godt mot etter flott tur! ;)

2:34 p.m.  
Blogger Karoline said...

Hei vennen!

Håper på ei lita oppdatering frå Afrikaturen og livet i Bergen:)
klem

9:49 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei Helga!

Fa fader så kult... Syns synd på deg da!

Vi sees om tre uker!

9:21 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home