torsdag, mars 22, 2007

Oppe og går

Medan eg har vore i ei omfattande bloggedvale har det hendt saker og ting i bloggeverda. Mellom anna har eg observert det nye fenomenet "bloggetikken". Eg er no blitt "tikka", og det TO gonger. Dette kan kanskje vere eit resultat av at det har vore regelrett daudt på bloggen min sidan tidleg januar. Vidare er det ein moglegheit for at eg måtte bli "tikka" for at eg skulle vakne frå kviletida.

Har eg forstått dette rett så skal eg no liste opp seks punkt som inneheld noko rart om meg sjølv som få eller ingen veit eller noko som ikkje er så rart. Så skal eg skrive reglane for denne festlege leiken på bloggen min. SÅ skal eg gi "tikken", eller "sisten" som eg er oppseda til å kalle det, vidare til seks personar ved å vitje bloggen deira og seie "du har 'tikken' evt 'sisten' " og at dei kan lese reglane på bloggen min!

Så då kjem lista mi.

1. Når eg var lita ville eg bli ferjemann når eg vart stor. Eit resultat av å vekse opp på Sunnmøre med daglege møter med ferjer og ferjemenn. Var det kanskje også ein umedviten likestillingskamp?

2. Eg har knappefobi. JA, det er ein EKTE fobi! Eg har freista å finne han på nettet, men då kjem det opp folk som har fobi mot knappar på maskiner og fjernkontrollar og så bortover. Men det gjeld ikkje for meg. Eg har fobi mot knappar på klede. Særleg dei som er litt små.

Til opplysning så sit eg no med frysningar opp og ned i heile kroppen av berre tanken på å måtte ta i knappar. Og det at eg faktisk har måtta skrive ordet "knapp" så mange gonger er ikkje noko eg er heilt komfortabel med.

3. Ein gong (også når eg var lita) vart eg litt irritert på mamma, så eg slo ho i hovudet med ei skei. Ho tok til å gråte.

4. Eg kan ikkje fordra å kaste plastposar, og prøvar å spare på dei så lenge som mogleg. Eg skyljer difor brødposane med jamne mellomrom og tørkar dei så godt eg kan i skul. Klara har berre "merka" meg eit par gonger.

5. Opp til fjerde klasse hadde eg fri kvar onsdag. Ein periode var eg saman med ei venninne denne dagen. Ein gong då vi var heime hjå meg fann vi ut at vi skulle lage vaflar. Vi sette i gong med ei mangedobla oppskrift og steikte vafler heile dagen. Så vart eg litt usikker på om eg faktisk hadde lov til dette. Du veit, vaffeljarn er jo elektriske og varme og farlege. Så vi tok alle vaflene og "gøymde" dei under ein kjøkenstol i ein krok. Eg er redd vafleeimen som oppstod etter timar med steiking avslørte oss likevel.

6. Når eg var lita nekta eg å gå i andre bukser enn joggebukser. Fram til femte klasse (i dag sjette) hadde eg rett og slett berre joggebukser. Når eg vart invitert i selskap tok eg fram den fine kvite....


Eg "tikkar" Karoline, Sverre, Hanna, Anders, Marta og Lene!

12 Comments:

Blogger Wennis said...

Artig, Helga! Gøy å få vite noen av dine skjulte sider. Visste ikke det med plastikkposene..

4:50 p.m.  
Blogger Wennis said...

Artig, Helga! Gøy å få vite noen av dine skjulte sider. Visste ikke det med plastikkposene..

4:51 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Se der ja! Endelig en oppdatering! På tide..! ;-) Hmmm...aldri visst om den knappeforbien! Merkelige saker.

11:55 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hjelpe meg da.. Jeg har jo nesten nettopp lagd en lang liste over sånt - da må jeg komme fram med noe enda mer hemmelig da .. :) hehe.. må vel klare å finne på noe

12:06 a.m.  
Blogger Klara Jensen said...

Syns du hørres ut så ein unge så kunne vært med i "Supernanny" på TVNorge. Der e da fullt av unga så drive og slår foreldrene sine!

1:58 p.m.  
Blogger Sverre said...

Tror aldri eg har hørt om nogen som har knappefobi! Greit med fobi mot levende ting, men knapper? Fascinerende!

3:15 a.m.  
Anonymous Anonym said...

knapp, knapp, knapp, knapp, knapp, knapp, knapp!!!!
de e bare meg helga;)

11:03 p.m.  
Blogger Fru Skurk said...

Nå er utfordringen tatt i mot. Og onkel Ernst: ikke mobb kammeraten min!

9:23 a.m.  
Anonymous Anonym said...

jeg har også knappe-fobi! Har hatt det siden jeg var liten, og nå er jeg 31..ellers er jeg ikke syk :)søkte på nettet og fant deg. Spesielt små knapper er motbydelig, de med hull i...og spesielt hvis de er løse..ligger på bordet eller noe. jeg må vaske meg på hendene hvis jeg tar i dem..grøss!!! ekkelt bare å skrive om det, hehe!

Hilde

9:30 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei!
Jeg har også knappefobi, blir kvalm bare ved tanken.. Og kommer jeg borti en knapp.. Plastikk eller tre brekker jeg meg. Har lenge trodd det bare var meg :) hehe

11:59 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Takk for en interessant blogg

6:06 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Takk for interessant informasjon

3:05 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home